+359 896 151 452   info@babconsult.bg  Пон-Пет 09:00-18:00
Изпрати CV Изпрати Запитване Ела в БАБ

ПОДБОР В АДМИНИСТРАЦИЯТА

Много хора искат да работят в офис и да изпълняват "лесни" административни задачи, НО за тази роля са необходими специфични познания и умения.

За какво следим стриктно, когато селектираме кандидати в сферата?:

  • Начин на комуникация (устна и писмена) - начинът на изразяване и правописът в кореспонденцията са основен индикатор за грамотност
  • Компютърни умения (минимум MS-Office) - работата с технологии е неизбежна при изготвянето на документация
  • Мотивация - за да върши човек работата си качествено, трябва да харесва това, което прави
  • Чужд език - разбирането и комуникацията на чужди езици е голямо предимство особено когато компанията има връзки в чужбина

Разбира се, ако имате други изисквания, те ще станат наш приоритет при подбора на персонал за компанията Ви! Инвестирайте в услугите ни - организацията и документацията Ви ще бъде водена от надеждни професионалисти!